На товари, які продаються у нашому інтернет-магазині, надається гарантія залежно від виду товару.
Термін гарантії вказано на сторінці кожного товару.
Підтвердженням гарантійних зобов'язань з нашого боку є гарантійний лист із позначкою про дату покупки. Термін обчислюється з продажу.
Для уникнення непорозумінь просимо перевіряти комплектність та працездатність товарів при їх отриманні. Склад комплекту визначається описом товару або документацією, що входить до комплекту поставки.
Гарантійне обслуговування забезпечує наш магазин. У разі виникнення гарантійного випадку вам необхідно звернутися до нас за будь-яким із телефонів, вказаних на сайті та повідомити менеджера про гарантійний випадок. Якщо ви мешкаєте в Харків, то передача товару здійснюється в нашому магазині. Клієнтам з інших міст України слід спрямовувати товари за гарантією через компанію Нова Пошта.
Витрати на доставку товарів за гарантією оплачує інтернет-магазин. Якщо сервісна діагностика покаже, що поломка не підпадає під умови гарантії, то клієнт зобов'язаний відшкодувати транспортні витрати інтернет-магазину.
Звертаємо вашу увагу, що діагностика поломок, ремонт та інші сервісні роботи не виконуються менеджерами магазину. Менеджер відповідає лише за прийом товару за гарантією та подальшу комунікацію з клієнтом з цього питання. Суть несправності, порядок ремонту тощо. визначає майстер сервісного центру.
Звернення щодо гарантії розглядаються лише за наявності у клієнта оригіналу гарантійного талона.
Товар можна повернути протягом 14 календарних днів після покупки відповідно до Закону України про захист прав споживачів.
Повернення можливе якщо товар не має якихось слідів використання та повністю укомплектований – оригінальна упаковка, всі плівочки, пакетики тощо.
Гель-лаки, допоміжні засоби, манікюрні інструменти, насадки для фрезера та витратні матеріали не підлягають поверненню відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року.
Магазин має право відмовити у проведенні гарантійного обслуговування у разі:
- порушення умов експлуатації, що спричинили несправність - перевищення безперервного терміну роботи фрезера, лампи, використання невідповідних насадок тощо;
- наявності на приладах слідів розтину та ремонту за умови, що раніше гарантійний ремонт не виконувався;
- наявності механічних пошкоджень, що виникли внаслідок недбалої експлуатації або навмисних дій користувача - залиття рідиною, падіння з висоти, запиленість;
- наявності пошкоджень, спричинених стихійними лихами та подіями техногенного характеру – пожежі, повені, урагани тощо.
- якщо пошкодження є наслідком перепаду напруги електромережі;
Термін проведення гарантійного обслуговування становить до 14 робочих днів. Якщо ремонт визнаний не гарантійним, клієнту може бути запропоновано проведення ремонту за його рахунок.