ua
|
ru
Реєстрація Вхід
 Логін*:
 Пароль*:
050 30 52 552
067 46 52 552
093 84 47 447

0 товарів
0 грн.
22 березня 2019 

5 способів збільшити кількість клієнтів свого салону у “не сезон”

Конкуренція у сфері нейл-індустрії дуже велика. Вивести свій манікюрний салон на новий рівень досить непросто. Здається, що для цього потрібні великі вкладення. Звичайно, вони не завадять, але є дієві способи, які допоможуть досягти успіху. Давайте дізнаємося, як залучити клієнтів до салону краси.

1. Попередній запис Ви можете планувати свій прибуток, тільки якщо у вас розписані прийоми наперед. Ви чітко знаєте, що завтра прийдуть на нарощування нігтів, а післязавтра - на корекцію. Але як цього досягти? Будьте далекоглядними. Нарощує нігті? Обережно поцікавтеся клієнтки, коли її записати на корекцію. Зазвичай потрібно 2-3 тижні. Так ви зможете планувати роботу манікюрного салону на місяць вперед. Дізнайтеся, коли у ваших клієнток важливі дати, події, дні народження. Вони обов'язково захочуть бути у всеозброєнні. Ви можете запропонувати систему знижок: мінус 20% на манікюр до дня народження. Заведіть обов'язково сторінки в соціальних мережах і додайте своїх клієнток у передплатники. У соцмережах іноді викладайте пости в стилі "чекаємо вас в манікюрному салоні, на такі дати залишилося зовсім мало місць!". Так дівчата, які тільки роздумують про похід в манікюрний салон, швидше наважуватися на запис. Це сприяє збільшенню продажів у салоні краси.

2. Залучення клієнтів до салону краси: Акції

Робіть нові цікаві пропозиції. Вигадуйте, чим здивувати клієнтів у салоні краси: різноманітні програми знижок. Завдяки їм захочеться прийти до вас на пробу. Наприклад, отримати знижку о 10% по понеділках та четвергах з 9:00 до 11:00 ранку на СПА процедури. Запропонуйте 15% знижку, якщо клієнтка робить у вас комплекс: манікюр та педикюр. Пропонуйте тематичні бонуси. Наприклад: до покриття гель-лаком навесні - безкоштовний квітковий розпис кількох нігтиків. Клієнтка відчує себе справді особливою. А приємні емоції приведуть її до вашого манікюрного салону ще не один раз. Вам потрібна продумана кампанія. Свій бренд із привабливою назвою та логотипом. Переконайтеся, що вас можна знайти за ключовими запитами у пошукових системах, ви є у Google Картах. Так клієнтам буде легко знайти вас. Зараз весь рух переміщується в інтернет. Ви повинні бути онлайн.

Зробіть невеликий сайт. Він має бути оптимізований для мобільних телефонів. Найчастіше дівчата шукають таку інформацію на ходу, зі смартфона. Потенційна клієнтка повинна мати можливість зайти до вас на сайт і знайти всю інформацію без зусиль. Активно працюйте над сторінками в соцмережах. В ідеалі віддати їх до рук професіоналів, які займаються просуванням. Чим більше передплатників у вас у Facebook та Instagram, тим більше потенційних клієнтів. Регулярно викладайте фотографії своїх робіт, ділитесь корисними постами та статтями. Їх гавкатимуть і розшаровуватимуть. Це дуже ефективний промоушн. Звичайно ж, розповсюджуйте інформацію про акції та знижки: вони допоможуть залучити нових клієнток.

4. Проводьте заходи Створіть цікавий інформаційний привід. Скооперуйтеся з якимсь агентством, компанією, яка зацікавлена у проведенні приватного заходу. Віддайте своє приміщення під майстер-клас для наречених, посиденьок для майбутніх матусь, зустрічі косметологів. Створіть чудове оформлення, щоб гості робили знімки події. На задньому плані ненав'язливо покажіть логотип вашого манікюрного салону. Гості обов'язково викладуть свої фото у соцмережах. Це підвищує довіру до вас та вашої компанії, приверне увагу жінок, зацікавлених у ваших послугах.

5. Постійно підвищуйте професіоналізм співробітників Як би ви не намагалися розкрутитися в соцмережах, якщо ви викладаєте фото френча з кривою посмішкою, отримаєте іронічні коментарі, а не лайки. Надсилайте своїх співробітниць на курси підвищення кваліфікації. Як залучити більше клієнтів до салону краси? Працюйте над тим, щоб у вас з'являлися нові креативні дизайни. Першими переймайте всілякі техніки, які з'являються у сучасній нейл-індустрії. Вона динамічна. Вам потрібно домогтися, щоб співробітники забезпечували високі стандарти обслуговування клієнтів у салоні краси. Ми переконані, що ви впораєтеся з усіма завданнями. Тепер ви знаєте нові способи залучення клієнтів до салону краси. Але, звичайно, не забувайте про головне: матеріали, з якими працює майстер, повинні бути якісними. Тільки тоді клієнти дійсно оцінять салон і будуть його рекомендувати. А ми допоможемо вам підібрати все необхідне. Великий вибір

товарів нейл-індустрії